W dużym skrócie
HOME STAGING – przygotowanie lokalu do sprzedaży lub najmu, tak by spodobał się jak największej grupie odbiorców w jak najkrótszym czasie, przy zaangażowaniu stosunkowo niewielkich nakładów finansowych.
VISUAL STAGING – wirtualny home staging prezentujący potencjał danego lokalu.
OUTDOOR STAGING – przygotowanie do sprzedaży zewnętrza domu – ogrodu, klatki schodowej, podjazdu.
GRUPA DOCELOWA – precyzyjne określenie grupy potencjalnych klientów (wiek, stan cywilny, status społeczny, status materialny)
KONSULTACJA – pierwsza usługa home stagingowa, można na niej zakończyć pracę z klientem lub może być wstępem do dalszej współpracy
RAPORT PISEMNY – pisemne podsumowanie i rozszerzenie konsultacji, na podstawie raportu klient sam wykonuje home staging
REALIZACJA HOME STAGINGOWA – pełna realizacja zlecenia home stagingowego, może obejmować różny zakres działań w zależności od potrzeb nieruchomości i wysokości budżetu
INWENTARYZACJA – zwymiarowanie i zinwentaryzowanie lokalu, im bardziej precyzyjnie wykonane, tym mniej pracy później
PUNKT SKUPIAJĄCY UWAGĘ – aranżacja podkreślająca funkcję pomieszczenia, może być kilka punktów skupiających uwagę jeśli dane wnętrze pełni kilka funkcji
SCHEMAT KOLORYSTYCZNY – istniejące lub planowane zestawienie kolorystyczne we wnętrzu
MOODBOARD – tablica koncepcyjna pokazująca styl i schemat kolorystyczny projektu
BUDŻET – rekomendowana wysokość środków potrzebna do przygotowania nieruchomości na sprzedaż lub wynajem. Budżet określa home stager, może zostać zmodyfikowany do możliwości finansowych klienta